Black Swan soundtrack

2011.06.10. 17:22

Akkor most következzen a 2010-ben bemutatott amerikai pszicho-thriller, misztikus dráma, melynek rendezője Darron Aronofsky, főszereplője Natalie Portman, Vincent Cassel és Mila Kunis. Szeretem a thrillereket és szeretem a balettos filmeket. Ez a film nekem nagyon tetszett. Natalie Portmant nem lehet imádni a Leon a Profi óta, gyönyörű és karakteres színésznő. Megkapta a legjobb női főszereplő Oscart is... A zene illik a film hangulatához és igazán nyomasztó, illik az én jelenlegi hangulatomhoz is, de persze szép is nagyon szerintem. Ha ettől a pasikat jobban megmozgatom van benne egy lezbi-jelenet is :_P Halljuk Vitaliy Zavadskyy-t!!!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása