Lady Luck dalszöveg magyarul

2012.06.26. 21:29

Lady luck nem az én oldalamon játszik
Lady luck nem mosolyog le rám
Lady luck-ot nem érdekli a büszkeségem
Lady luck vezet

Azt érzem, ma álmom lesz
Igen, láttam a jeleket
egy álmot amit senki álma nem ás alá
Ezúttal sikerülni fog
Lady luck nem az én oldalamon játszik
Lady luck nem mosolyog le rám
Lady luck-ot nem érdekli a büszkeségem
Lady luck vezet

Néha fájdalomcsillapítást remélek
Hozd fel a mélységet, húzd le a magasságokat
Ő az, akivel együtt kell érezzek
Ő az, aki lát sírni
És vártam rá éjjel, nappal
tudom, hogy a hölgyem itt van
Mindent feltettem, amim van
És jobb esélyeim lesznek mint most
Lady luck kell egy kis fény
Lady luck kellesz
Lady luck ezt neked kell kijavítanod
Lady luck ne hagyj cserben
Ez nem olyan, amit utánozhatsz,
ez nem olyan amit megvehetsz
Semmi köze jóhoz és rosszhoz
Csak az időtől függ
Lady luck ma megmentetted az életem
Lady luck az adósod vagyok
Lady luck, megjavulok
Lady megosztom a szerencsédet
Lady luck velem van
Lady luck nem hagy cserben
Lady luck jobb utat mutat
Lady luck vezet ON NNNNNNNNNNNNNNNNNN.

Szerző: Halva

Szólj hozzá!

Címkék: lyrics

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása