Biorobot - Álomban

2011.09.24. 12:02

 "Lombos gesztenyefák alatt. Eladtál s eladtalak" aki ismeri (és szereti) az idézett művet, az már egy hatalmas jópont... Ez már szinte megkülönböztetés lenne, de ugye mind tudjuk, hogy "Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél"... A Biorobot pedig az Álomban c. számban azt énekli, hogy "emlékszem nagy körben ültünk a gesztenyefák alatt, te a szemembe néztél és azt mondtad nekem hogy eladtál engem és én ugyanúgy eladtalak"... pedig ott ültél mellettem, azt mondtad változtam, újabban más lettem, régebben más voltam... (szöveg)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása