Nem terveztem, hogy elmegyek a ZP-s tüntetésre, de végül valahogy mégis odakerültem... Felháborítónak tartom, hogy bizonyos zenekarok csak 1-2 számot játszhattak, míg mások 6-7, ráadásul azok játszottak keveset akiket szeretek és azok sokat akiket nem...dehát jár így néha az ember! Azt pedig elég cikinek tartom, hogy ezt a Rage Against számot 2 zenekar is játszotta.. de szerencsére ezt a dalocskát szeretem, úgyhogy én nem bántam! :) Remélem ti sem bánjátok! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása