Calvin Harris - Flashback

2011.09.18. 01:38

 A következő szám habár nem olyan jó, de nekem életem egyik meghatározó szakasza kapcsolódik hozzá. 2009 novemberének végén a velünk élő nagyapámat kezdte legyőzni a rák, és pont ekkor, 24.-én érkezett el a mindenkinél oly várva várt 18. születésnapom. Azóta is az egyetlen, amelyet nem ünnepeltünk, ez eltörpült amellett ami végül is öt nap múlva megtörtént. Jött a temetés és miegymás. Szerencsére idősen éltem meg az első temetésem, de talán a sokk miatt két nap múlva csatak részegre ittam magam Békéscsabán. Aztán másnap megtetszett ez a zene, ami a hangulatával azóta is azt az érdekes időszakot juttatja eszembe.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása