A hazajárás a legnagyobb kibaszás az életben... :@ :D Legyen akár Budapestről, akár Kecskemétről, akárhonnan... A Kecskemét-Nagykőrös közötti 15km-es táv még a "soká' jön az első vonat, hazasétálok" kategóriába tartozik, meg stoppolni sem stoppoltam még eddig, most ez is megvolt, szerencsére fel is vettek, de így is eljutottam félútig, és Katonatelepig gyalogoltam azért, részegen egy gurulós Filát húzva ez külön élmény, de így megfogadtam, hogy ezután én is felveszem a stopposokat... :) Ja, és (mostmár) nem tört el semmi...
Magna Cum Laude - Lehet, hogy eltört (szöveg)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása