Újabb nyári sláger, ezúttal egy kaliforniai-japán hip hop bandától. Ha valamire lehet, akkor erre lehet táncolni, imádom a hip hop táncot! Ja, és hogy mi a G6, ne kérdezze senki...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weka419 2011.08.23. 14:19:59

Hát a G6-ről az EU jut az eszembe... de kétlem, hogy erről szólna a dal.. :D :D :D Valami repcsi fajta lehet, nem? :D Jó kis vadászgép :P Bár szerintem lehet ezt a kifejezést használják arra a bizonyos állapotra, amit éreznek a sizzurp után! :) Fly like a G6...

Voyageur 2011.08.24. 00:15:12

@weka419: am valószínű :D
nekem a G8, de ezt még senkinek se mondtam, de ezek szerint nem csak én vagyok ilyen politika-buzeráns :D

weka419 2011.08.24. 01:16:42

@Voyageur: politika-buzeráns? alapműveltség... :D :D
mi a valószínű a vadászgép vagy a sizzurp utáni állapot? :D
süti beállítások módosítása