Rammstein - Amerika

2011.08.19. 00:59

Három okom is van, hogy ezt posztolom... 1. Nem rég egyik kedves barátnőm azt mondta, hogy a németek nem csinálnak se jó zenét, se jó filmeket...pedig sok jó zenét csinálnak: Rammstein, Scooter, Brahms, Scorpions és még sorolhatnám 2. Tegnapelőtt 2 másik egyén tudatta velem, hogy utálják a németeket, mert nagyképűek, beképzeltek stb... úgy szeretem, hogy állandóan mindenki skatulyázik.. de lehet, hogy azok, mert van rá okuk :P :D :D 3. Már rég terveztem, hogy végre nem csak angol és magyar nyelvű zenéket posztolok, hisz még oly sok szép nyelv van... És, hogy mért pont ez a szám? Mert én meg az amerikaiakat nem szeretem és a jó kis angol nyelvet, ahol csak pakolgatják egymás után a szavakat...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plota 2011.08.19. 09:53:58

Húú, nagyon szeretem! :) 2 hete majdnem posztoltam... :D A klip is valami iszonyat jó! :)

weka419 2011.08.23. 14:23:16

@Plota: Én is szeretem :) Bár nekem a legjobban a mögöttes gondolat tetszik... "this is not a love song" :)
süti beállítások módosítása