Queen - The Show Must Go On

2011.06.20. 22:08

Vannak pillanatok amikor úgy érezzük mindennek vége, már nem bírjuk, feladjuk önmagunkat is, mert már nincs erőnk folytatni... valami ilyesmi volt velem az utóbbi időben. De tegnap újra kicsit erőre kaptam és ma már csak arra gondolok, hogy "the show must go on..."! Volt 2 olyan munkahelyem is ahol a munka része volt a mosolygok és jófej vagyok...ott is ha nem bírtam a jópofizást, a szünetben benyomtam ezt a számot és újult erővel mosolyogva mentem az emberek közé...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása